Iată de ce ai nevoie ca să nu fie nevoie ca ai tăi copii, mai ales cei mici, să întrerupă școala sau grădinița

Sunt sensibili, știu, și ai mei au fost…

Se întâlnesc cu mulți alți copii care vin din medii diferite, care au atitudini diferite, dar care au aceleași doruri, deși nu știu să exprime – dor de mama sau bunica, dor de jucăria preferată, dor de păturica sau perna cu parfum specific…

Sunt speriați pentru că vor sta câteva ore fără părinți, sau fără bunici, vor fi în alt mediu, cu alte mobile, cu alte jucării.

Alimentele, chiar dacă sunt de calitate, nu sunt întotdeauna cele cu care s-a obișnuit. Au gust bun, dar nu e gustul de acasă.

Se va simți singur sau singură în mulțime și îi va fi greu să se adapteze.

Copilul nu știe că această experiență îl pregătește pentru viață, că este primul pas spre ce va fi, că îi ușurează interacțiunea cu alți oameni . Copilul știe că acum îi este greu și asta îl și face mai sensibil la tot felul de îmbolnăviri.

Și are nevoie de ajutor.

Cadrele didactice oferă partea lor de ajutor.

Familia, în puținul timp pe care îl mai are, trebuie să ofere maximul de iubire: mulți pupici, îmbrățișări, măcar câteva clipe să vă jucați împreună, asigurări că vor fi întotdeauna aproape pentru susținere, să vă păstrați câteva momente din rutina anterioară începerii anului școlar. Foarte important: nu mai multe dulciuri, nu mai multe jucării ci doar iubire.

Și pe lângă iubire, sunt utile și suplimente cu vitamina C și vitamina D, cu zinc, cu echinacea, probiotice, imunomodulatoare.

Tu cu ce îți ajuți copilul să se adapteze la școală sau grădiniță?

P.S. Pentru că va folosi mai mult decât de obicei device – urile, este bine să îi ocrotiți de electrosmog.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.