Avantajele sistemului de marketing în reţea

  •  reduce adausurile comerciale care influenţează preţul;
  •  garantează originalitatea produselor (protecţia cumpărătorului);
  •  asigură accesul direct la distribuitorul de produse;
  •  asigură informarea directă şi exactă a cumpărătorilor asupra caracteristicilor, modului de folosire şi altor date referitoare la produsele comercializate;
  •  oferă o oportunitate de câştig suplimentar pentru cei ce aleg să colaboreze cu reţeaua;
  • oferă posibilitatea de a dezvolta o activitate aducătoare de venit şi celor care nu au abilităţi de om de afaceri, celor care doar în grup ar putea îndrăzni să acţioneze;
  • oferă oportunitatea implicării persoanelor cu timp liber excedentar în activităţi formative, educative, productive şi antrenante;

images

Veţi beneficia de aceste avantaje devenind membri CaliVita International.

Cum funcţioneză:

 

1.Firma Calivita International asigură:

logistica (baza tehnico-materială):

schema de personal;

spaţii funcţionale, magazine, depozite;

organizarea;

prospectarea pieţii;

aprovizionarea;

transportul;

depozitarea;

desfacerea (subînţelegând şi vânzarea);

evidenţa rezultatelor activităţii membrilor reţelei;

sistemul informaţional operativ (pus la dispoziţia membrilor reţelei), capabil să dea informaţiile cerute de fiecare membru, pentru el şi reţeaua lui, asigurând totodată confidenţialitatea acestor informaţii;

bonificarea rezultatelor performante (conform regulamentului de funcţionare a reţelei);

editarea revistei periodice CaliVita News a reţelei;

2.Regulamentul de funcţionare a reţelei, stabileşte relaţiile de parteneriat dintre reţea şi firmă şi regulile de fiinţare şi funcţionare a reţelei de membri afiliaţi.
3.Reţeaua de persoane independente, organizate pe linii sponsoriale, fără relaţii de subordonare ci doar de colaborare şi cooperare pentru atingerea ţelurilor individuale, personale, ale fiecărui membru, prestează servicii de marketing, în beneficiul firmei, pentru promovarea produselor, primind bonus lunar în bani, după eficienţa activităţii prestate, în conformitate cu regulamentul de funcţionare a reţelei, după principii şi reguli prestabilite.
 

TU, devenind membru al reţelei, trebuie:

să respecţi regulamentul;

să-ţi dezvolţi reţeaua proprie, în interes personal; dar, datorită principiilor de funcţionare a sistemului de marketing în reţea, acest deziderat poate fi realizat numai prin ajutorul dat colaboratorilor tăi descendenţi, din reţeaua ce ţi-o dezvolţi, pentru ca ei să-şi dezvolte la rândul lor o reţea performantă, în interesul lor personal.

Planifică-ţi şi organizează-ţi activitatea; invită-ţi prietenii la activităţile de informare, de pregătire şi de perfecţionare, cerând ajutorul sponsorului.

Pregătirea se face pas cu pas, gradual, activând şi învăţând, greşind şi învăţând, învăţând şi reuşind, învăţând şi câştigând.

Activitatea se face în echipă: linia sponsorială ascendentă vine cu experienţa, tu vii cu dorinţa de succes, cu dorinţa de a învăţa, cu nevoia de a fi ajutat, cu loialitatea faţă de colaboratori.

Tu eşti responsabil pentru tot ce ţi se întâmplă: cere ajutorul sponsorilor, urmează-le sfatul, transmite mai departe experienţa acumulată. Ajută-ţi partenerii de reţea şi dezvoltă-ţi reţeaua proprie prin sponsorizarea cât mai multor cunoscuţi ajutându-i să prospere.

Poate deveni membru al reţelei CaliVita International orice persoană majoră care a primit informaţii despre firmă, produse, reţea şi regulament; le agreează, le cunoaşte şi se angajează să respecte principiile ce le guvernează; completează o DECLARAŢIE de afiliere

şi, sub îndrumarea unui SPONSOR (de regulă persoana care i-a dat informaţiile iniţiale şi i-a îndrumat paşii spre această activitate), se afiliează reţelei, primind, printre altele şi o legitimaţie de membru al reţelei CaliVita International, cu un cod personal.

Această calitate îi dă dreptul să cumpere la preţ de club (cu reducere de 30%), produsele de care are nevoie el şi familia sa, să beneficieze de consultanţă medicală gratuită din partea specialiştilor firmei atât el personal cât şi întreaga lui familie, să participe la manifestările organizate de reţeaua CVI  (care-l ajută să înţeleagă mai bine metodele şi tehnicile de lucru în reţeaua CVI), şi, cel mai important d.p.d.v. al perspectivei, să-şi formeze o reţea proprie de colaboratori cu care să dezvolte o AFACERE PERSONALĂ, ajutându-şi colaboratorii să-şi dezvolte la rândul lor una similară.

Cum se pot obţine toate acestea vă va arăta sponsorul.

În sprijinul activităţii de instruire există o vastă bibliografie: există cărţi, reviste, casete, CD-uri, seturi de prospecte şi alte materiale ajutătoare, există prezentări acasă la sponsor sau la noul prospect, prezentări deschise, seminarii, conferinţe etc.

Decisiv este voinţa şi stăruinţa celui ce doreşte să obţină performanţă (voinţa de a renunţa la lucrurile inutile, de a-şi stabili priorităţile personale, de a-şi planifica activitatea şi de a-şi urma planificările).

Legătura permanentă cu sponsorul şi abilitatea de a cere ajutorul acestuia conferă garanţia reuşitei.

Aceasta este o meserie ce se învaţă din mers, pas cu pas, văzând şi făcând, învăţând şi aplicând, greşind şi îndreptând, reluând şi reuşind, reuşind şi reluând, de la simplu la complex.

Foarte important este că deşi lucrezi pentru tine personal, nu eşti singur: ai tot timpul ajutorul firmei, al reţelei şi mai inainte de toate al sponsorului direct. Cere ajutorul şi-l vei primi. Primul ajutor este în a ajunge să şti: să şti de ce e bine să te ocupi de CVI; să şti cum este cel mai eficient să lucrezi; să şti ce trebuie să schimbi pt a-ţi depăşi propriile piedici; să şti de ce nu toţi oamenii au succes; să şti ce trebuie să faci tu pentru a avea succes; să şti ce nu şti, să şti ce trebuie să înveţi.

2 Replies to “Avantajele sistemului de marketing în reţea”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.