Meniu Închide

Am aflat de la CaliVita și merită împărtășit ( vitamine)

Despre vitamina C:

Simptomele deficienţei de vitamina C pot include: slăbirea sistemului imunitar, creşterea susceptibilităţii la infecţii, o recuperare mai lentă în urma bolilor, vindecarea încetinită a rănilor, hemoragii gingivale, apariția infecțiilor cu puroi, dureri musculare.

Știați că:

  • O tabletă de vitamina C 1000 Plus furnizează tot atâta vitamina C cât 2 kg de portocale sau 20 kg de mere ! Şi că Albert Szent-Györgyi, cercetătorul maghiar care a primit Premiul Nobel pentru izolarea vitaminei C şi determinarea rolului acesteia, a consumat 1.000 mg de vitamina C zilnic până la sfârşitul vieţii, la vârsta de 93 de ani, şi ori de câte ori se îmbolnăvea creştea doza zilnică la 8.000 mg?
  • O tabletă de vitamina C 300 furnizează tot atâta vitamina C cât 3 kg de kiwi sau banane !
  • Liquid C vă poate ajuta să creşteţi cantitatea de vitamine din alimentele pe care le consumaţi? De exemplu, puteţi amesteca acest produs în milkshake-uri, iaurt sau alimente pe care nu urmează să le încălziţi, îmbogăţindu-le astfel conţinutul de vitamine şi gustul.

Despre vitamina A:

Simptomele deficienţei de vitamina A pot include: nictalopia (orbirea pe timp de noapte), probleme oculare, tulburări ale hematopoiezei (formarea celulelor sangvine), diareea, afecţiunile dermatologice şi susceptabilitatea la boli ale tractului respirator superior.

Știați că:

  • O capsulă gelatinoasă de Beta Carotene furnizează tot atâta beta-caroten cât 14 caise !
  • Beta-carotenul, în combinaţie cu zinc şi vitaminele C şi E, poate contribui la prevenirea deteriorării vederii odată cu înaintarea în vârstă?

Despre complexul de vitamine B:

Simptomele deficienţei de vitamina B pot include: în funcţie de tipul de vitamina B care este consumat în cantităţi insuficiente, simptomele pot varia de la lipsa poftei de mâncare, anemie şi probleme dermatologice, la probleme cardiace, musculare, nervoase şi metabolice.

Știați că:

  • Persoanele care urmează un regim alimentar de tip vegan (nu consumă alimente de origine animală) pot ajunge cu uşurinţă la o deficienţă de vitamina B12
  • Boala numită Beri-Beri este provocată de o deficienţă de vitamina B1? Primele descrieri ale simptomelor acestei boli au fost menţionate în 2697 d.Hr., în China, dar legătura între simptome şi carenţa de vitamină a fost descoperită abia în 1937. În zilele noastre, aceasta este mai apare încă din cauza consumului de orez brun, în Orientul Îndepărtat, şi din cauza alcoolimsmulu, în ţările dezvoltate.

Despre vitamina D:

Deficienţa prelungită de vitamina D creşte riscul de apariţie a următoarelor boli: fragilitatea oaselor, fracturi frecvente ale oaselor, infecţii frecvente, infecţii respiratorii, depresii sezoniere şi slăbiciunea muşchilor.

Știați că:

  • potrivit studiilor, 41% din populaţie este afectată de cantitatea insuficientă de vitamina D din zona climatică în care ne aflăm, chiar şi în timpul lunilor însorite de vară?

Despre vitamina E:

Simptomele deficienţei de vitamina E pot include: boli oculare (de exemplu, irigarea sangvină deficitară a retinei), tulburării de dezvoltare a sistemului osos, funcţie sexuală redusă sau, în cazuri mai grave, vătămări nervoase şi musculare care rezultă într-o forţă musculară slabă.

Ştiaţi că:

  • în combinaţie cu omega-3, vitamina E contribuie la realizarea unei funcţii cerebrale normale, în vreme ce vitamina E protejează împotriva oxidării acizii graşii omega-3, precum EPA şi DHA, care se găsesc în uleiul de peşte?
Sănătate și bunăstare vă doresc!
Posted in Alimentele - prieten sau duşman, CaliVita

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.